گروه نمایش ترنم

گروه نمایش ترنم

به نام خدایی که هـنــر را آفرید

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 50719
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1


کلاس های آموزش بازیگری به صورت کارگاهی در کانون نمایش احرار شهر سازان جوان منطقه 16 برگزار می گردد.

علاقه مندان جهت ثبت نام با شماره های

 

 

آقای محسن جلالی راد روابط عمومی گروه نمایش احرار                                       9022939-0937

 

کانون سرای محله رضوان    55505002-021   55505001-021   55505000-021

 

 

 

 

 

 تماس حاصل فرمایید

 

 

ویا به آدرس : خیابان شهید رجایی – میدان بهشت – خیابان شهید طباطبایی – بعد از پارکینگ شرکت واحد – جنب خیابان یاخچی آباد – سرای محله رضوان مراجعه نمایید.

روزهای ثبت نام : شنبه ها و چهار شنبه ها ساعت 17 – 15  می باشد

 

 

  « به دوستان خود که علاقه به بازی در تئاتر را دارند اطلاع رسانی کنید »

 



نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت17:34---17 فروردين 1390
سلام خیلی وبلاگت باحاله
تموم مطالبت رو خوندم کیف کردم واقعا وبلاگ نویس خوبی هستی
راستی به وب منم سری بزن و نظرت رو بگو و اگه با تبادل لینک موافق بودی منو با اسم همه چیز لینک کن و بعد خبرم کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم
منتظرتم هاااااا زووووووووووووووووود بیا


محسن
ساعت17:33---17 فروردين 1390
سلام خیلی وبلاگت باحاله
تموم مطالبت رو خوندم کیف کردم واقعا وبلاگ نویس خوبی هستی
راستی به وب منم سری بزن و نظرت رو بگو و اگه با تبادل لینک موافق بودی منو با اسم همه چیز لینک کن و بعد خبرم کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم
منتظرتم هاااااا زووووووووووووووووود بیا


helia
ساعت11:41---15 دی 1389
سلام.
هلیا هستم خوشحال میشم
بازم بهم سر بزنی
فعلا بای


Hvc,
ساعت17:16---14 آذر 1389
سلام
وبلاک خوبی دارید امیدوارم روز به روز علاقه مندان به تئاتر بیشرفت کنند
من شما رو لینک کردم لطفا من رو با اسم بیا تو همه جی داریم لینک کنید


monika
ساعت18:30---9 آذر 1389

جالب بود




helia
ساعت17:39---9 آذر 1389
سلام.
هلیا
ممنونم.
@


helia
ساعت11:44---9 آذر 1389
بازم سلام
این افتخارو میدی به منو وبلاگم که لینکت کنم
فعلا بای


helia
ساعت10:11---9 آذر 1389
سلام.
عالی بود. انسان موفق کسی است که در تاریکی دنبال شمع بگردد

نه اینکه منتظر بشیند تا صبح شود . . .


helia
ساعت10:10---9 آذر 1389
سلام.

انسان موفق کسی است که در تاریکی دنبال شمع بگردد



نه اینکه منتظر بشیند تا صبح شود . . .

عالی بود.

بای بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: گروه نمایش ترنم تاريخ: 16 آبان 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به سایت گروه نمایش ترنم خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to goroohenamayesheahrar.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com